nikkeslife

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Nikita Soraya - 27 november 2012 20:04

Hej hej bloggen nu har jag dushat och så. Jag är hemma hos in mamma haha lämnade pappa där hemma... Men i allafall Fia sa att hon skulle fixa min header idag, jag vet inte om hon har gjort det för jag har inte vart in och kollat på bloggen så jag har ingen aninvg. Men det skulle vara skönt om den är fixad för just nu är den bara så ful... Men i morgon så ska jag gå i skolan haha, Sen efter så ska jag vara me Isabelle jag vet inte kankse några till som hänkar  Men vi ska iallafall gå på stan kanske fika eller nåt men jag ska iallafall shoppa lote kläder kanske några tröjor eller nåt men det är det jag ska göra... Vi ska väl vara lite så här tjejiga.. Nerå men de ska vi göra i morgon. Juat nu så sitter jag bara på mitt rum och t¨råååkar, men jag ska väl snart vara lite social och mysa i tv soffan med mamma   Sen ska jag kanske sova.. Men puss puss på er bloggar mer i morn   

Av Nikita Soraya - 27 november 2012 07:41

Idag förblr jag hemma har lite ont i magen o.sv Jag får plugga hemma. Idag så ska jag inte göra mer en att plugga såklart jag kanske ska åka till mamma och till stallet....   Nu skajag nog försöka somna om igen eller kolla på film tills jag somnar... Puussss!!!!!!    

Presentation


Nikita Åkerman 12 år Enköping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards