nikkeslife

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Nikita Soraya - 16 oktober 2012 20:34

Sorry alla att jag inte har bloggat idag och igår;/ Men iallafall jag mår bra och hoppas att ni gör det! Idag var Hahne skola. Som alla dagar i veckan hehe men idag under skoldagen så har jag inte jobbat så mycket. Men i morgon ska jag jobba jätte jätte mycket eftersom om jag inte jobbar så kommer jag att få dåliga betyg och det vill jag inte ha ;) så mera plugg! Snart ska jag sova ska försöka få tag på min kompis bara för att se hur detr med henne och så, men jag lovar att jag ska uppdatera lire under dagen i morgon, OJ jag höll nästan på att glömma hehe men en ut av mina närmaste vänner har konmit in På kunskap ;D FATTA HUR GlAD JAG ÄR!;D;D;D Men bloggar mer imorgon pusss<3

Av Nikita Soraya - 16 oktober 2012 20:33

Sorry alla att jag inte har bloggat idag och igår;/ Men iallafall jag mår bra och hoppas att ni gör det! Idag var Hahne skola. Som alla dagar i veckan hehe men idag under skoldagen så har jag inte jobbat så mycket. Men i morgon ska jag jobba jätte jätte mycket eftersom om jag inte jobbar så kommer jag att få dåliga betyg och det vill jag inte ha ;) så mera plugg! Snart ska jag sova ska försöka få tag på min kompis bara för att se hur detr med henne och så, men jag lovar att jag ska uppdatera lire under dagen i morgon, OJ jag höll nästan på att glömma hehe men en ut av mina närmaste vänner har konmit in På kunskap ;D FATTA HUR GlAD JAG ÄR!;D;D;D Men bloggar mer imorgon pusss<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikita Åkerman 12 år Enköping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards