nikkeslife

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Nikita Soraya - 25 oktober 2012 22:35

 Hej igen bloggen just nu så sitter jag och kollar på tv. För er som vill veta vad jag har gjorrt under dagen så har jag först vart i skolan och där har jag gjort dom saker som man gör och måste tyvärr!    Fast jag kan ju säga att det var so här jag såg ut på spanskan idag   hahah men men i bland är man trött det bara är så. Efter skolan så kom ida hem till mig och vi red på lilla Soraya jätte duktig som vanligt   Sen så har jag pluggat in lite vad jag ska säga på redovisningen i morgon... Ska redovisa min svenska hoppas det går bra   Men iallafall snart är det ju höstlov fan vad skönt   Och så vill jag berätta att den ointersanta sak jag har vart med om asså i skolan de var att jag står och pratar med en lärare och så hör jag någon som ropar mitt namn typ 100 gånger. Asså om och om igen. Och så vänder jag mig om då står den här personen och säger KOLLA MITT FINGER JAG BÄNDE MIG!!! Asså vafan tror du att jag bryr mig så jävla ointersant som det bara går... Man ba  SJUT MIG NU !!!     Men men bloggar ner i morgon om jag hiner på morgonen annars bloggar jag under dan pusss...!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nikita Åkerman 12 år Enköping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards