nikkeslife

Alla inlägg under november 2012

Av Nikita Soraya - 15 november 2012 18:03

Kom hem efter skolan för ett tag sen käkade lite och så..;D just nu så är jag bara så jävla trött så de inte är sant haha! Men i allafall tängte kolla på en film för jag orkar typ inget annat just nu ;D bloggar Mer sen pusssss!!<333

Av Nikita Soraya - 14 november 2012 22:37

Här är lite bilder från idag..;D jag var med Ninn för er som undrar....

Av Nikita Soraya - 14 november 2012 22:34

Nu sitter man här i soffan hemma och hare Chill..;) haha men idag så har jag vart i skolan och så gjorde klart en sak som skulle vara inlämnat idag så de va skönt;D har inte vart en så ansträngande dag idag så de har vart skönt <3 i allafall ska väl göra en ny header snart igen ska även ha frågestund och som jag skrev i förra inlägget så får man fråga vad man vill o.sv .. Men nu ska jag fortsätta kolla på tv snart sova<3 hej så länge ?

Av Nikita Soraya - 12 november 2012 21:54

Nu blir det en film och sen sova ska ju upp i skolan i morn    

Av Nikita Soraya - 12 november 2012 19:07

Halloj igen bloggen haha;D just nu så sitter jag här i soffan och så myser lite heeh<3 I morgon är det ju skola igen blääääää""!;/ Men man måste ju dit en då och de är ju iallafall kul och träffa sina kompisar;) Jag har funderar lite på om jag ska ha en liten frågestund här på bloggen... Man får fråga precis vad man vill och så...!;) jag vet ju att min blogg inte är så stor så de kanske inte är så jätte många som läser det här inlägget så därför länkar jag de sen på Facebook ;D <3

Av Nikita Soraya - 12 november 2012 18:00

Hej hej bloggen just nu så sitter jag här i stallet och gör inte så mycket väntar på att pappa ska hämta mig... Idag så red jag på banan med Soraya det gick jätte bra hon var ganska fin.. Hon går i allafall mycket bättre med snodd;D och sen vill jag bara be om ursäkt igen för att jag inte har bloggat så mycket på sistone men jag har inte haft tid och så sen glömmer jag faktiskt bort de en del gånger!!;/ Men i allafall var ju i skolan idag och så han inte göra så mycket så jag ska göra klart ett steg här hemma...! Är lite orolig också inför morgon dagen haha vi aka ta en till spruta i skolan waaaa haha;) nejdå vi har ju redan gjort det en gång så vad skadar med en till;D Oj oj känner att de blev ett lite långt inlägg idag kanske blir jobbigt och lösa allt haha men hare bra puss;*<3

Av Nikita Soraya - 9 november 2012 15:58

Av Nikita Soraya - 9 november 2012 14:42

Hej hej just nu så ska jag åks upp till stallet eller snart haha. Tängte rida henne lite i skogen idag de ska bli kul?

Presentation


Nikita Åkerman 12 år Enköping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards