nikkeslife

Alla inlägg under november 2012

Av Nikita Soraya - 8 november 2012 22:45

Det här är faktiskt inte så jävla dumt även fast det är matte!!!;D

Av Nikita Soraya - 8 november 2012 17:51

Ursäkta för att jag har haft ett litet uppehåll från bloggen det är inte riktigt tänkt att det ska bli så   Men nu ska jag bättra mig så klart.... Idag så har jag ju vart i skolan som alla andra dagar under veckan...    Idag i skolan så hade vi föreläsning i Arenan och självklart ska några elever sitta och störa....   Asså jag fattar inte grejen med det där att varända lektion ska någon störa... Liksom fattar man inte själv att man ska hålla käften.. Iallafall om till och med läraren går ut en gång och ändå så fortsätter man.... Det där kan jag bli helt jävla galen på om dom inte vill ha bra betyg i skolan MEN VAFAN DRA DÅ!!!!!   Jag hatar det...... Men iallafall måste väl skriva om lite bra saker också... ÄÄ jaa ska väl plugga sen efter att jag har duchat och så har nån jävla svenska och so uppgift som ska göra.. Men lädsen bloggen hinner inte skriva mer nu men jag kan slänga in ett litet blogginlägg senare också..  

Av Nikita Soraya - 6 november 2012 23:31

Tängte sova nu lilla bloggen de e ju skola i morgon så jag inte kommer döö i morgon bitti...;D idag så va de ju ingen vanlig dag i skolan utan hela 6an va på ett museum i Stockholm;D lite roligare en att plugga! Men nu måste jag verkligen sova så godnatt med er !!!;D

Av Nikita Soraya - 6 november 2012 14:58

Nu sitter jag på bussen påväg hem från Stockholm haha.. Inte så intressant inlägg men jag orkar inte skriva så hejrå

Av Nikita Soraya - 4 november 2012 19:57

Heej hej bloggen just nu så är jag med Isabelle hon ska sova här ;D yeeay..!;)
Imorgon börjar skolan buyhhhuuu;v Men man måste ju dit så..... Men vi ses sen pusss??

Av Nikita Soraya - 3 november 2012 14:21

Hj bloggen sorry för att jag inte bloggade igår.. I allafall just nu så kollar jag på tv och snart ska jag plugga ;( tråkigt jag vet men jag måste.. I morgon kommer Isabelle och sover hos mig tills på måndag.. Ska bli jätte kul och eftersom att hon börjar på kunskap så blir det mycket änglars också !;) Men eftersom att jag inre bloggade nånting i går så ska ni då en bild från när jag red ...;)

Av Nikita Soraya - 1 november 2012 23:22

Halloo nu sitter jag här hemma och har fett tråkigt vet inte vad man ska hitta på... Förslag???..

Av Nikita Soraya - 1 november 2012 17:20

Jahaop då har man bakat igen då haha.. Känner mig som hon Layla Bakar hahah!!;)

Presentation


Nikita Åkerman 12 år Enköping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards